Тэма: Радыёактыўнасць
Прапаную:
- папрацаваць з інфармацыяй i самастойна здабыць веды па тэме "Радыёактыунасць";
- апрацаваць і прадставіць інфармацыю з дапамогай карт памяцi, схем, таблiц (на выбар).
Заданнi:
- Праглядзiце вiдэаролiк:
2. Адкажыце на пытаннi:
1.У чым заключаецца адкрыццё
радыёактыўнасці, зробленае А.Беккерэлем ?
2. Хто з навукоўцаў займаўся даследаваннямі прамянёў ?
3. Кім і як была названа з'ява самаадвольнага выпраменьвання?4. У ходзе даследавання радыеактыўнасці , якія невядомыя раней хімічныя элементы былі адкрыты ?
5. Пра што сведчыць з'ява радыеактыўнасці?
3. Пазнаеміўшыся з матэрыялам падручніка (параграф 41), складзіце карту памяці.
Крытэрыіі
да карты памяці:
1. Наяўнасць асноўных паняццяў тэмы
(азначэнні,
ураўненні);
2.
Есць лента часу вывучэння
радыеактыўнасці;
3.
Наяўнасць у схеме фактаў і
супярэчнасцей;
4.
Наяўнасць прыкладаў практычнага
прымянення.
4. Зраб іце агучку відэаэкскурсіі
https://drive.google.com/drive/my-drive
дадатковы матэрыял:
http://musee.curie.fr/
http://neobychno.com/19886/mirnyj-atom-v-kazhdyj-dom/ 5. 5. 5. Пасля прагляду ролікаў
1.Адкажыце на пытанне: якія супярэчнасці вы заўважылі?
2. Назавіце не менш трох аргументаў у падтрымку таго обо ішага відэа.
3.
3. Адлюструйце асно
- Праглядзiце вiдэаролiк:
2. Адкажыце на пытаннi:
1.У чым заключаецца адкрыццё
радыёактыўнасці, зробленае А.Беккерэлем ?
2. Хто з навукоўцаў займаўся даследаваннямі прамянёў ?
3. Кім і як была названа з'ява самаадвольнага выпраменьвання?4. У ходзе даследавання радыеактыўнасці , якія невядомыя раней хімічныя элементы былі адкрыты ?
5. Пра што сведчыць з'ява радыеактыўнасці?
3. Пазнаеміўшыся з матэрыялам падручніка (параграф 41), складзіце карту памяці.
Крытэрыіі
да карты памяці:
1. Наяўнасць асноўных паняццяў тэмы
(азначэнні,
ураўненні);
2.
Есць лента часу вывучэння
радыеактыўнасці;
3.
Наяўнасць у схеме фактаў і
супярэчнасцей;
4.
Наяўнасць прыкладаў практычнага
прымянення.
4. Зраб іце агучку відэаэкскурсіі
https://drive.google.com/drive/my-drive
дадатковы матэрыял:
http://musee.curie.fr/
http://neobychno.com/19886/mirnyj-atom-v-kazhdyj-dom/ 5. 5. 5. Пасля прагляду ролікаў
1.Адкажыце на пытанне: якія супярэчнасці вы заўважылі?
2. Назавіце не менш трох аргументаў у падтрымку таго обо ішага відэа.
3.
3. Адлюструйце асно
Комментариев нет:
Отправить комментарий