Радиоактивность домашнее задание

Тэма: Радыёактыўнасць

Прапаную:

  • папрацаваць з інфармацыяй i самастойна здабыць веды па тэме "Радыёактыунасць";
  • апрацаваць і прадставіць інфармацыю з дапамогай карт памяцi, схем, таблiц (на выбар).
Заданнi:
  1. Праглядзiце вiдэаролiк:

2.  Адкажыце на пытаннi:

1.У чым заключаецца адкрыццё 
радыёактыўнасці, зробленае А.Беккерэлем ?
2. Хто з навукоўцаў займаўся даследаваннямі прамянёў ?
3. Кім і як была названа з'ява самаадвольнага выпраменьвання?4. У ходзе даследавання радыеактыўнасці , якія невядомыя раней хімічныя элементы былі адкрыты ?
5. Пра што сведчыць з'ява радыеактыўнасці? 

  3. Пазнаеміўшыся з матэрыялам падручніка (параграф 41), складзіце карту памяці.

Крытэрыіі да карты памяці:
1.      Наяўнасць асноўных паняццяў тэмы
(азначэнні, ураўненні);
2.     Есць лента часу вывучэння радыеактыўнасці;
3.     Наяўнасць у схеме фактаў і супярэчнасцей;
4.     Наяўнасць прыкладаў практычнага прымянення.  

        4. Зрабіце агучку відэаэкскурсіі 
https://drive.google.com/drive/my-drive
дадатковы матэрыял: 
http://musee.curie.fr/
http://neobychno.com/19886/mirnyj-atom-v-kazhdyj-dom/ 5. 5. 5. Пасля прагляду ролікаў 
    1.Адкажыце на пытанне: якія супярэчнасці вы заўважылі?
    2. Назавіце не менш трох аргументаў у падтрымку таго обо ішага відэа.
















 
3.





3. Адлюструйце асно



Комментариев нет:

Отправить комментарий